reklama

Advent

.s priateľom umývame špinavé taniere a hneď ich aj utierame, po obede: zemiakové placky, bez plnky, lebo to už je príliš zdĺhavé a náročné, smejeme sa ako bude vyzerať naša skutočná spoločná domácnosť, že ráno bude voňať po káve a večer po víne, ráno bude svetlo a večer intímna farba lampy, len takej stolovej prekrytej pyžamom, ako v detstve, keď som sa schovávala pred našimi, aby nevideli, že ešte svietim, a potom sa chytilo pyžamo a oblievala som ho minerálkou;

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

včera večer sme poodsúvali nábytok a pustili Nouvelle Vague, spolu sme tancovali a susedia na nás búchali, veľa hodín a porušený nočný kľud a nám sa tak nepáčilo a tak sme sa pohybovali na parkete bez hudby, do zvuku kvapiek dažďa a uvažovala som, či raz budeme len my dvaja, naozaj bývať tu, alebo tam, s malými deťmi

a vyberieme sa na túru obzerať húsenice na ceste, dážďovky a muchotrávky, vravieť, že tie sa nejedia, ale sú najkrajšie, zbierať len dubáky a myslieť na voňavú hubovú polievku, ktorú mi vždy varievala mamka, vždy v sobotu, nie iný deň, lebo potom stráca čaro,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

je tretia adventná nedeľa, boli sme vo vianočnom mestečku, drevený betlehem ako každý rok, veľa svetielok na stromčeku,  

Obrázok blogu

vôňa klobásky a zemiakových placiek, skalický trdelník, dlhý dlhý rad a aj ja by som sa tam postavila, keby neboli 3 stupne pod nulou, keby sa mi chcelo stáť, na pódiu vystupovala zvláštna kapela, mne nelahodiaca, bezdomovec sa tacká z jednej strany na druhú, opiera sa o smetiak - medovina, vianočný punč či varené víno, neviem, ale pôsobí,

o týždeň budeme aj my zdobiť stromček, v dome rodičov, pri štedrovečernom stole sa pomodlíme a zaspomíname na tých, ktorí s nami nie sú, pre ktorých sme aj tanier prichystali, jedno miesto voľné,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

áno, ešte týždeň a ja ešte nemám pre nich darčeky, ja sprostá som si nechala nákupy na poslednú chvíľu, tak ako každý rok a vždy na nový rok si dávam predsavzatie, že chcem byť presná a chystať veci dopredu a nikdy sa mi nedarí, asi je to znak nejakej nevyspelosti, aj keď roky už na to mám,

neviem a neviem.

*romana hruboňová*

*romana hruboňová*

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*jedna z tisíc hviezd na nebi* Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená*denník*

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu