reklama

27*11*07

.už dávno som sem nič nenapísala, málo času a veľa povinností, vypĺňať tlačivá a pochlipkávať pri tom kávu, len tak na spríjemnenie činnosti, podpisy a razítka s dátumom, taká nuda, šéf neustále kontroluje, či sa neulievame a či si plníme svoje povinnosti, mám chuť mu vykričať, nech aj on niečo robí, bol by predsa len užitočnejší,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

tak som si dnes spravila voľno a dlho spala, snívali sa pekné veci o mačencoch, ako behajú po ulici a ide auto a malý chlapec ich zachráni, ach aký happyend, asi si podvedome vytváram krásne sny na podporenie nálady, podporenie preto, lebo tie mačky boli ružové, čo som vôbec nechápala a vláčili za sebou vodítka,

pozerala som si fotky a našla túto

Obrázok blogu

a začali mi tiecť sliny,

tak som hneď utekala do obchodu a kúpila šalát, uhorky a rajčiny, okrem toho tampóny a v lekárni Ibalgin, neprestajné kŕče v bruchu,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

vonku bolo krásne počasie, trochu nasnežilo a vyšlo slnko a sneh sa roztopil a bolo pekné svetlo, tak som si na balkóne čítala Emmu (teplota vzduchu 1°C) a čakala, kým zovrie voda na čaj, zaliala bylinky a presunula sa do obývačky, tam vonku mi už bola zima,

nohy som si vyložila na stôl a zavolala J., bola unesená z nedeľného koncertu Air a bola nešťastná z toho, že ja som nemohla ísť a ja som bola ešte nešťastnejšia ako ona, túžila som ich vidieť, nabudúce pôjdem aj ja, aj J.,

zajtra zase do práce, ako sa mi nechce,

ten deň voľna bol taký osviežujúci a silydodávajúci.

*romana hruboňová*

*romana hruboňová*

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*jedna z tisíc hviezd na nebi* Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená*denník*

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu