reklama

15*11*07

.celý deň chcem čítať, niečo poriadne romantické a keď som konečne prišla domov aj s gaštanovými jazýčkami zabalenými v papieri, zvalila som sa na posteľ a nič som nechcela: nevstať, nehýbať sa, nedýchať; len čítať a pozerať pekné obrázky, napríklad na flickr, laptop na kolenách v nestabilnej polohe a prechádzam sa pomedzi množstvo zachytených pohľadov,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

farebné laky na nechty, v kúpeľnej skrinke ich mám veľa, na každý necht si štetinkou nanášam inú farbu a moje nechty sú momentálne zelené, modré, fialové, čierne a hnedé, každá farba dvakrát, palec a palec... malíček a malíček, je to pekné, ako lentilky,

pri sušení nechtov som premýšľala, keby som bola maliarka, nakreslila by som gýčovitý farebný obraz, dúhy, veľa vedľa seba, nie jedna, nie dve, ale desať, prekombinovanie príliš výrazné, celé hrozné, ale moje, vlastne neviem, prečo ma napadá taká nechutná predstava,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

odbaľujem jazýčky polomáčané v čokoláde a vychutnávam ich lahodnú chuť, nabudúce si kúpim aj pečené

Obrázok blogu

mala by som umyť kúpeľňu, trocha vodného kameňa v umývadle, lejem maximum Cifu a rukami v rukaviciach drhnem a drhnem, moje ruky zle znášajú všetky chemikálie, aj tie menej škodlivé, začervenajú a radšej používam rukavice, leštím zrkadlo a vidím odraz: stredne dlhé tmavé vlasy a výraz úplnej pohody; usporadúvam rúže rôznych odtieňov, na tých si potrpím,

počujem susedu kričať na svoje deti: kto to vylial ten tuš na koberec?, moje deti určite nebudú liať tuš na koberec,

budeme mať veľké množstvo detí, malé a strapaté, pehavé, celé moje a tvoje, len a len naše, kočíkovať nebudeme s inými mamičkami, ktorých deti budú kaziť tie naše, a potom si nebudeme vedieť rady s výchovou tých mrňúsov,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

pri umývaní zrkadla sa mi zošúchal lak a je mi ho ľúto, nemyslela som dopredu,

čítam, konečne po celom dni.

foto: flickr.com

*romana hruboňová*

*romana hruboňová*

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*jedna z tisíc hviezd na nebi* Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená*denník*

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu