reklama

Wedding

.k Emme dávali darček: diár na rok 2008 a zaujal ma v ňom môj ročný horoskop: panny prvej dekády sa môžu začiatkom roka rozhodnúť uzavrieť manželstvo či vytvoriť rodinu, čítame spolu a mám pocit, že už to konečne príde, ja v krémových voľných šatách a družičky na mňa hádžu lupene kvetov a ryžu, za svadobným autom hrkotajú a všetkým oznamujú plechovky, hostina len niekoľko ľahkých jedál a nič ťažké a mastné,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

opitý strýko si rozopína košeľu a vyzýva ma do tanca, tancujem bosá, pretože nikdy som nebola zvyknutá na vysoké opätky a následné otlaky na nohách, nepomohli by ani gélové vankúšiky, tečie z neho pot a tlačí sa na moje šaty, ktoré sú celé slané z jeho telesnej tekutiny, 

maslové zákusky, ble, už len pri tom slove "maslové" ma napína, aj keď k svadbám to patrí, také slávnostné a veľké zároveň, niekoľko 7 chodov so všetkymi druhmi jedla, poschodové torty s bábikami dvoch novomanželov,

tomuto hovorím rázne NIE! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

svadba v snehu

Obrázok blogu

svadobná noc v znamení radosti a naplnenia, nekonečných hodín osláv, popíjame víno a hocikedy si to rozdáme na hodvábnych obliečkach postele či hotelovom stolíku, splodíme nášho prvého potomka, chlapca menom Dušan

a po narodení a po krste, kupovaní modrých ponožiek a malých dupačiek,

urobíme druhého potomka, dcéru Lauru, neskôr ešte jedu dcéru: Simonu,

tri deti, to je tak akurát, maznanie ale tvrdá výchova, neprivádzať k lenivosti a neporiadnosti, slušné deti z ešte slušnejšej rodiny, hojdáme sa a šmýkame na preliezkach pred domom, niektoré deti sú drzé a už od malička vulgárne, našťastie nie tie moje,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

taká šťastná mladá rodinka.

*romana hruboňová*

*romana hruboňová*

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*jedna z tisíc hviezd na nebi* Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená*denník*

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu