reklama

11*11*07

.snežilo a pršalo, veľké biele snehové mraky pokrývali celé mesto, tma už o pol piatej, to na tomto ročnom období neznášam, dlhé večery a kratšia doba slnečného svetla a čerpania energie z neho, nemožno ráno otvoriť balkón dokorán a zrealizovať pozdrav slnku, zostavu horúceho leta, každé ráno o pol siedmej, na sebe len tielko a nohavičky, voľakedy zvedavé pohľady susedov si už zvykli na okrúhly zadoček a strapaté vlasy po dlhom spánku,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

v izbe dotvárajú atmosféru jesene horiace sviečky na parapete okna, vôňa broskyňového čaju a napečeného koláča z jabĺk, hrubý sveter, babička ho uplietla mamke a ja som zdedila, nie je ešte rozožratý moľami, je príjemný k pokožke a hlavne teplý, skutočne teplý a po vypratí neuveriteľne krásne vonia, čakám na priateľa, neupravená s kruhmi pod očami,

spolu pozeráme film Hodiny a popíjame červené víno, ktoré si nám priniesol a ktoré mi až tak nechutí, ale pre tvoju radosť ho vypijem, núkaš mi ešte a ja (ne)milo odmietnem, pre teba bezdôvodne, lebo ja mám chuť na pohár vody, čistej, ktorá čistí črevá a nijak nechutí, dnes nemám chuť na žiadne prílišchutné konzumy,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

niekdy si vravím, že je to paradox, ja som Romana a ty Roman, aj teraz, keď sedíme (ležíme) na sedačke a masíruješ mi nohy kávovým krémom, smeješ sa na mojich nepravideľne nalakovaných nechtoch, mám chuť premýšľať, ako sme sa prvýkrát stretli, už to bude štvrtý rok, ako na koncerte dychových nástrojov, odušu som ti tlieskala a našťastie som mala pozvánku na afterparty len s vyvolenými, a je jasné, že som tam našla teba, tvoríme spolu neobyčajne-obyčajný pár,

niekde na internete som si prečítala:

,,Veď viete, gejovia, lesby, bisexuáli a bisexuálky transgednerky a transgedneri - ľudia sú ľudia. (Juditk Light)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a ja sa nemám dôvod stotožňovať sa s týmto tvrdením, milujem len teba, len teba a len teba, môj nos dýcha len (pre) teba, moje vlasy rastú pre teba a moje oči žmurkajú pre teba, lebo sa to naozaj oplatí,

ešte večer, znovu mi núkaš víno a ja ti vravím, že toto mi nechutí, nie je mi po vôli, kyslé na môj jazyk a ty sa mi milo ospravedlňuješ, že si zas kúpil nechutné, je to také zlaté a vyčaril si mi úsmev na tvári, škoda, že nemôžeš ostať aj na noc, mohli sme si vytiahnuť z mrazničky pizzu a ochutiť ju olivami, zvaliť sa do postele a predosláviť naše výročie, ale ty

odchádzaš a zo srandy pripomínam, aby si už nikdy nekúpil to isté vínko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

*foto: flickr

*romana hruboňová*

*romana hruboňová*

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*jedna z tisíc hviezd na nebi* Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená*denník*

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu