reklama

7*11*07

.natieram si maslo na čerstvý rožok, celý deň som takmer nič nejedla, nič poriadne, len kroasant, krupicovú kašu posypanú kakaom a hrudkami cukru, rozpúšťali sa na jazyku, niekoľko lyžíc hroznového cukru, bieleho ako heroín, naberám lyžicou pikant z roku 2005, domáci, mnou a mamkou robený, miešali sme vo veľkom hrnci rajčiny a pariky;

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

striedam sa, najprv mi je teplo, potom zima, a takto ako deň a noc, pletiem farebný šál, som zaťažená na šály rôzneho druhu, do notesu som si dnes zapísala:

* štence pobehovali po ceste

* treba ostrihať moje nepoddajné jemné vlasy

* radosť z novej sukne

* spomienka: približne pred 10 rokmi som sa rozišla s prvým frajerom, boli sme ešte deti, ani intímnosti, ani pusa, len držanie za ruky, odprevádzanie zo školy domov a skrývanie sa pred rodičmi, vravieval mi: zajtra si daj dva vrkoče, aby som ťa mal za čo ťahať, a ja som sa naľakala a vrkoče si nedala, a tak odišla láska z jeho strany, láska ako láska.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vonku prší a prší a prší, ľudia v meste sa schovávajú pred dažďovými kvapkami, množstvo dáždnikov, len ja nie, nezdá sa mi, že by lialo, nepotrebujem dáždnik, mokré vlasy a voda mi po nich steká na šál, zelené a čierne dáždniky,

teraz, so studenými nohami vyloženými na radiátore, ponožky zavesené na vešiaku, prichytené farebnými štipcami, popíjam kávu 3 v 1, sviečky vo svietniku, s nakreslenými kvetinami, také ako na jarnom poli, čakám, kedy prestane padať lístie, kedy prestane snežiť a roztopí sa sneh, čakám na modrú oblohu a spev vtákov.

*romana hruboňová*

*romana hruboňová*

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

*jedna z tisíc hviezd na nebi* Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená*denník*

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu